Zákaznický workshop 2017

Tradiční Zákaznický workshop, který se konal 17. a 18. října, je pro letošní rok za námi. Stojí však za to na něj pořádně zavzpomínat. Tento ročník byl totiž opravdu výjimečný!

Vůbec poprvé se toto setkání uskutečnilo v úzké spolupráci s jedním z našich významných zákazníků, společností TATRA TRUCKS, která se tak z pozice hosta dostala do role spoluhostitele. Symbolicky jsme tak společně završili úspěšný projekt upgrade informačního systému Infor LN, který jsme v TATRA TRUCKS realizovali.

Celý program jsme odstartovali přímo v areálu TATRA TRUCKS v Kopřivnici, kam se sjeli naši klienti z celé České republiky i Slovenska. Na hosty zde čekaly různé druhy vozů Tatra a terénní polygon, na němž si mohli řidiči i neřidiči vyzkoušet vlastnosti „tatrovek“ přímo v praxi. Taková jízda hasičským speciálem do 45stupňového stoupání i klesání (což je mimochodem sklon slušné sjezdovky), rallye s vojenským speciálem přes metrové boule nebo projížďka nákladním autem v silném bočním náklonu, to byly snad pro všechny účastníky nezapomenutelné zážitky. Kromě adrenalinových jízd mohli hosté také nahlédnout přímo do výroby závodu Tatra a navštívit zde montážní linku vozidel.

Odpoledne patřilo odborné části programu. Hosty na ní přivítal spolumajitel firem GEMMA Systems a Dynamica Pavel Staněk, který na úvod shrnul novinky a úspěchy uplynulého období. O již zmiňovaném projektu upgrade informačního systému Infor LN promluvil Pavel Očkovič ze společnosti TATRA TRUCKS. Na závěr prvního společného bloku vystoupil náš zahraniční host Tony Cregg z firmy Global Software, který prezentoval nástroje pro snadné propojení informačních systémů z naší nabídky s nástroji Microsoft Office.

Další část odborného programu pak byla rozdělené do tří tematických sekcí, Infor LN, Infor VISUAL a Microsoft Dynamics, a zákazníci si tak mohli vybírat z široké nabídky odborných přednášek a prezentací podle svých zájmů a preferencí.

V sekci Infor LN jsme se zaměřili především na novou verzi systému, Infor LN 10.5, na jejíž lokalizaci GEMMA Systems v současnosti usilovně pracuje a je těsně před dokončením. Ostatně první implementace této verze v České republice již běží. V části věnované Infor VISUAL si hosté vychutnali prezentaci nové verze VISUAL 9. Odezva zákazníků byla velmi pozitivní, a je tedy jistě výbornou zprávou, že i její lokalizace pro české prostředí se již připravuje. A konečně v sekci Microsoft Dynamics byly představeny nové aplikace z rodiny produktů Microsoft Dynamics 365, která spojuje tradiční ERP řešení s nástroji CRM a Microsoft Office 365.

Po odborné části následoval zasloužený odpočinek u dobrého jídla a společně stráveného večera, stylově završeného společným zpěvem slovenských a moravských písní.

Další den Zákaznického workshopu zahájil prezentací své případové studie Michal Havelka ze společnosti Howden ČKD Compressors, která v krátkém čase nasadila řešení na vytěžování nákupních faktur s automatickým přenosem dat do informačního systému Microsoft Dynamics AX. Toto vystoupení se setkalo s živým ohlasem, protože automatizace zpracování dokumentů je téma zajímavé pro většinu firem.

V odborných sekcích pokračovala vystoupení konzultantů GEMMA Systems a Dynamica až do společného oběda, který oficiální program letošního Zákaznického workshopu završil. Ale vyrazit zpět domů hned po dobrém obědě by byla snad i škoda, a tak jsme se na zpáteční cestu ještě příjemně naladili společnou návštěvou Technického muzea Tatra.

Děkujeme všem účastníkům za příjemnou společnost a těšíme se na další spolupráci a setkání se všemi našimi zákazníky nejen na zákaznickém workshopu v příštím roce. 

Nahoru