Nová řada interaktivního řešení pro plánování a rozhodování - iBaan Service Scheduler 2.0

Nová generace interaktivního řešení pro plánování a rozhodování nyní otevírá úplnou škálu podnikových dat. Současně také podporuje nový systém iBaan pro CRM strategii a napomáhá růstu podnikového profitu.

Společnost Baan – globální poskytovatel kolaborativních B2B řešení a jednotka divize Production Management společnosti Invensys plc – oznámila uvedení nové řady interaktivního plánovacího a rozhodovacího řešení iBaan Service Scheduler 2.0. Vůbec poprvé systém iBaan Service Scheduler 2.0 poskytuje úplnou škálu údajů potřebnýc pro plánování a rozhodování, které podnikový systém příslušné organizace obsahuje. Díky zviditelnění priorit zákazníka mohou podniky lépe ovládat funkce zákaznického servisu a podpory. iBaan Service Scheduler 2.0 je součást řešení iBaan pro CRM, které kombinuje hardware, software a aplikované obchodní Informace a systém tím napomáhá organizacím maximalizovat zákaznickou akvizici, loajalitu a ziskovost.

Nahoru