DIOSS Nýřany
„Díky implementaci Infor LN se nám podstatně zprůhlednily podnikové procesy. Nasazením Infor PM se toto zlepšení ještě zvýraznilo, protože dokáže okamžitě vizualizovat a vyhodnotit aktuální stav základních agend.“
Infor EAM disponuje bohatými sadami modulů od těch základních až po funkčnosti pro řízení a správu například energetických a ekologických parametrů. Kombinace „Best in class“ modulů a přídavných modulů představuje jedinečné portfolio funkcí, pomocí kterých lze Infor EAM přizpůsobit potřebám každé společnosti.
Pomáhá maximalizovat produktivitu životnosti majetku – v tomto modulu společnost zadává, sleduje a analyzuje vlastní majetek (umístění, náklady, záruky, reklamace, povolení a další doklady).
Systém umožňuje nastavení neomezené hierarchické struktury majetku – tzv. „rodokmen“.
Modul pro řízení organizací, které prodávají vlastní servisní práci jiným společnostem. Lze jej použít pro zadání odvedeného času, použitého materiálu a nákladů a těchto dat lze následně využít při přípravě obchodní smlouvy, faktury atd.
Sleduje veškeré změny dat, poznámek a atributů v tabulkách Infor EAM.
Automatizuje sestavení rozpočtu a dále monitoruje, řídí a analyzuje přidružené výdaje.
Nabízí možnost centralizovat příchozí požadavky na údržbu. Poskytuje všechny informace potřebné k vyřízení požadavku údržby.
Inbox obsahuje automaticky generovaný seznam toho, co právě čeká na vyřízení. A to vždy pro konkrétního aktuálního uživatele (požadavky, pracovní objednávky…). Scorecard zobrazuje grafické zobrazení stavu „Klíčových výkonnostních indikátorů“ (KPI) na základě nadefinovaných parametrů.
Dává společnosti větší možnost řízení údržby majetku pomocí tzv. podmínek. Umožňuje automatické generování opravných úkonů na základě provedených prohlídek.
Nástroj pro monitorování a řízení skladových zásob. Obsahuje tzv. „economic order quantify (EOQ)“ – podporuje příjmy, výdeje, vratný materiál a počty cyklů.
Umožňuje uživateli definovat příjemce automatických e-mail zpráv pro jakékoliv předdefinované události, např. návrh požadavku nebo příjem náhradního dílu, tedy jakékoliv změny v databázi.
Pomáhá řídit projekty pomocí automatického řízení procesů od zadání až po dokončení projektu. Lze zadávat rozpočty, práci a požadavky pro daný projekt, lze omezit čas, osoby a finance pro každý jednotlivý projekt. Umí komunikovat a sdílet data s nástrojem Microsoft Project.
Pomáhá společnostem zajistit, že jsou objednány správné díly, dodány v požadovaný čas, provedeny příslušné platby a příjmy za zboží.
Řídí všechny aspekty vztažené k práci pro daný majetek. Umožňuje sledovat a řídit pracovní požadavky, práci, plánování a rozvrhování s cílem co nejlepšího využití její zdrojů.
Poskytuje přesnější možnost řízení operací, analýzu nářadí a skladových dat. Systém zpracovává data z nejrůznějších zdrojů, analyzuje je a vytváří potenciální scénáře – předpovídá budoucnost a umožňuje snadnější rozhodnutí pro optimalizaci výkonu majetku. Modul poskytuje podrobné, flexibilní reporty a grafy.
Poskytuje komplexní program pro sledování údajů zařízení, které vyžadují kalibraci. Současně umožňuje pracovat s daty nástrojů, které kalibraci vykonávají.
Tato funkce obsahuje elektronický podpis, schvalovací kroky, možnost vytvářet aktuální snímky, tj. systém umožňuje vytvářet vysokou úroveň bezpečnosti a konfigurace, samozřejmostí je možnost monitorovat nejrůznější změny v databázi.
Automatizuje získání náhradních dílů propojením na internetová tržiště a automatizací poptávkových řízení. Je využíván pro zefektivnění jak strategických nákupů, tak i optimalizaci nákupu drobných dílů.
Zajišťuje propojení s ostatními firemními aplikacemi jak z rodiny Infor produktů, tak i ostatních ERP produktů jiných výrobců. Pro zpracování zpráv je použito Java řešení na základě XML integrace určené pro obchodní dokumenty.
Umožňuje integraci s GIS systémy (Geographical Information System), tj. web řešení pro určení geografické adresy daného zařízení a její zobrazení na mapách.
Umožňuje pracovat s daty na mobilních pracovních stanicích. Uživatel tak může pracovat s databází přímo v terénu a aktualizovat nebo prohlížet potřebná data.
Umožňuje organizacím upravovat a vytvářet vlastní sestavy nebo použít předdefinovaná řešení. Jde o webové řešení, které pomáhá společnostem maximalizovat využití nashromážděných dat v systému.
Synchronizuje požadavky a dostupnou funkčnost, která umožňuje integraci aplikace a rozšiřuje funkčnost Infor EAM pomocí individuálně nastavených uživatelských rozhraní.
Společnost Infor reaguje vývojem nových modulů pro systém správy majetku EAM na stále rostoucí tlak na spotřebu energie. Infor EAM byl z toho důvodu doplněn o Asset Sustainability Edition (ASE) moduly.
Ovládání výkonu majetku (spotřeba energie) v řízení strategie a aktivit. PM intervaly stanovené na základě optimalizace spotřeby energie.
Sledování chladiva a řízení v souladu s EPA směrnicemi; hranice 15% sazba průsaku pro komfortní chlazení a 35% průsak pro mražení. Automaticky sledování standardních kontrol a oprav. Sestavy EPA.
Systém výstražných signálů upozorňuje na odchylky zařízení vůči nastaveným energetickým limitům, systém podporuje rozhodnutí typu „opravovat nebo vyměnit“.
Určení přímých a nepřímých CO2 emisí odpovídající dané hierarchické úrovni majetku. CO2 emise jsou v souladu se standardními metrikami pro usnadnění plánování, analýzy a auditu.
Plánovací část nabízí možná řešení pro optimalizaci zařízení s tím, že na vyhodnocování se používá tzv. G.A.S. index = Dostupnost * Výkonnost * Kvalita * Energetická účinnost
Splnění veřejných a legislativních požadavků v oblasti ochrany životního prostředí.
Obsahuje přednastavené výkonnostní ukazatele a přednastavené e-mailové schránky pro upozornění na odchylky atd.
„Díky implementaci Infor LN se nám podstatně zprůhlednily podnikové procesy. Nasazením Infor PM se toto zlepšení ještě zvýraznilo, protože dokáže okamžitě vizualizovat a vyhodnotit aktuální stav základních agend.“
KARNED TOOLS řídí výrobu nástrojů pomocí informačního systému Infor ERP VISUAL. Projekt byl komplexní, zahrnoval modernizaci podnikového ERP IS, SBS a HW.
ERP řešení od společnosti Infor se v závodech ŠKODA Plzeň používá s úspěchem již 15 let. Tato stabilní spolupráce je možná také díky jedinečné formě podpory Kompetenčního centra – útvaru Informační systémy společnosti ŠKODA ICT s.r.o. (dříve ŠKODA HOLDING a.s.).